Compliment, tip of klacht

Compliment of tip    
Het is altijd leuk om een complimentje te krijgen. Maar ook zijn we blij met tips, waarmee we onze opvang en onderwijs kunnen verbeteren. Feedback mag je mailen naar walther.groenendaal@stichtinggoo.nl. We zullen zorgen dat de feedback bij de juiste persoon komt. 

Heb je een klacht?
Op KC Cornelius doen we er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Maar we realiseren ons ook dat niet iedereen altijd tevreden kan zijn en er soms een klacht kan ontstaan. De eerste stap is altijd proberen het op te lossen met de persoon die gaat over de betreffende kwestie. Lukt het niet om er samen uit te komen? Neem dan contact op met kindcentrumdirecteur Walther Groenendaal op het algemene telefoonnummer of op walther.groenendaal@stichtinggoo.nl.

Klachtenregeling
Kom je er samen met de kindcentrumdirecteur niet uit? Dan kun je een beroep doen op de interne klachtenregeling van GOO. Hierin staat op eenvoudige wijze stap voor stap beschreven, hoe en bij wie je je klacht kunt melden. De officiële, uitgebreide versie vind je op de website van GOO. Een formele klacht indienen moet altijd schriftelijk en kan via ons online klachtenformulier, per e-mail of brief aan de bestuurder.

Externe klachtencommissie
Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie. Voor opvang kan dit bij de Geschillencommissie Kinderopvang en voor onderwijs bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.